Support Engineer / Analyst, M&S

Spolupracujte na projektech pro velké bankovní klienty jako Lloyds nebo HSBC a procestujte téměř celý svět. Hledáme klíčového člověka pro podporu a komunikaci právě s koncovými klienty - bankami. Možností je u nás spoustu - nabízíme možnost rozvoje, dalšího vzdělávání a kariérního růstu. Třeba se časem budete chtít zapojit do vývoje. Vyberte si svůj svět a zapojte se do týmu Global Center Pilsen - jednoho z šesti strategických rozvojových center společnosti Diebold Nixdorf.

Můžete s námi:

  • Kontrolovat příchozí požadavky a odpovědi od zákazníků
  • Analyzovat požadavky – zjistit od zákazníka doplňující informace
  • Simulovat problém v naší interní ATM laboratoři nebo virtuálním prostředí
  • Poradit změnu konfigurace, vysvětlit správné použití aplikace, předat na tým zodpovědný za opravu chyb, je-li potřeba opravit kód aplikace
  • Komunikovat s týmem R&D
  • Poskytovat tréninky
  • Vyvíjet nástroje usnadňující činnosti podpory
  • Poskytovat support přímo u zákazníka
  • Spolupracovat ve fázi dodávky konkrétnímu zákazníkovi
  • Komunikovat se zákazníky, zaštiťovat Service management
  • Pracovat v mezinárodních týmech na úspěšných produktech, a to v rámci globálních projektů
  • Podílet se na fungováuí software, který řídí bankomaty a další bankovní operace po celém světě
  • Využít příležitost - růst a rozvíjet se, cestovat
  • Pracovat do značné míry po svém, svoboda je pro nás důležitá
Šimon Šedivák

Když se mě kamarádi laici zeptají, co dělám, nezatěžuji je odbornými detaily. Prostě nastavuji softwarové služby pro americké banky. V Global Center Pilsen se snažíme být co nejvíce neformální ve formálním světě financí a bank. Myslím, že nám to jde skvěle.

Šimon Šedivák, Customer Service Manager

Celý příběh

Co využijete?

  • Analytické schopnosti a schopnost řešit reálné problémy
  • Logické uvažování a technické myšlení
  • Obecný přehled v IT prostředí
  • Výhodou je alespoň pasivní znalost Javy, SQL, JavaScript a dalších webových technologií, OS
  • Nadšení učit se nové věci – Neznáš-li technologie, všechno Tě naučíme
  • Schopnost samostatného řešení problémů
  • Prozákaznický přístup
  • Plynulou angličtinu (písmem i slovem)
  • Schopnost pracovat týmově a zápal pro budování softwaru, který řídí transakce a bankomaty po celém světě

Co získáte?

  • Fixní mzdu s ročními bonusy – Rádi dobře odměňujeme ty, kteří pracují naplno
  • Možnosti profesního růstu – Vypracujte se až na Team Leadera, nebo se specializujte a získejte hluboké znalosti ve svém zaměření
  • Příležitost k cestování – Máte možnost vyrazit za klienty po celém světě (anebo necestovat vůbec, pokud nechcete)
  • Flexibilní pracovní dobu – Docházkový systém nepoužíváme, věříme si, věci děláme po svém
  • 5 týdnů dovolené – Žijeme naší prací, ale nepracujeme o život
  • Telefon a notebook – Nabízíme neomezený tarif a 3GB dat
  • Relokační balíček – Pomůžeme vám, pokud se za námi stěhujete zdaleka
  • A další drobnosti, které nám zpříjemňují život: 
    • Lekce angličtiny – Protože pracujeme globálně - v mezinárodních týmech
    • MAKRO karta – Pro výhodné nákupy
    • Relaxační zóny – Když už hlava nemůže
    • Stravenky – Sídlíme v centru Plzně, výběr dle vašeho gusta zaručen
    • Příspěvek na hromadnou dopravu – Přispíváme na roční jízdenku
    • Příspěvek na penzijní pojištění - Myslíme na budoucnost

 

 

Zaujali jsme vás?
Ozvěte se nám

Přetáhněte soubor sem, nebo klikněte zde

* Povinné položky

loading