Šimon Šedivák

Customer Service Manager

Šimon Šedivák
Když se mě kamarádi laici zeptají, co dělám, nezatěžuji je odbornými detaily. Prostě nastavuji softwarové služby pro americké banky. V Global Center Pilsen se snažíme být co nejvíce neformální ve formálním světě financí a bank. Myslím, že nám to jde skvěle.
Když se mě kamarádi laici zeptají, co dělám, nezatěžuji je odbornými detaily. Prostě nastavuji softwarové služby pro americké banky. V Global Center Pilsen se snažíme být co nejvíce neformální ve formálním světě financí a bank. Myslím, že nám to jde skvěle.

Moje kariéra v Diebold Nixdorf
Aneb jak jsem se rozhodl žít v USA

Touha po něčem lepším

V předchozí práci jsem neviděl žádný vývoj. Měl jsem pocit, že se tam chodilo kariérně umřít. Chtěl jsem se učit, růst, cestovat po světě a pracovat na zajímavých projektech. Proto jsem rozhodl zajít na pohovor do Diebold Nixdorf. Vedoucí oddělení, se kterými jsem se na pohovoru bavil, na mě udělali obrovský dojem a já věděl, že s nimi chci určitě pracovat. A povedlo se. Musím říct, že jsem měl od začátku štěstí na férové šéfy a sympatické kolegy.

Oddělení Maintenance & Support

Původně jsem nastoupil jako Support Analytik, ale postupem času jsem se vypracoval až na svou současnou pozici – Customer Service Manager. Ve zkratce – nastavuji, řídím a spravuji dodávání softwarových služeb pro americké banky. V některých projektech pro americké klienty jsem se stal klíčovou osobou. Baví mě práce s lidmi a projektový management. Denně se setkáváte s různorodými projekty, technologiemi, lidmi a zkušenostmi. Každý z projektů je tak trochu unikát a dějí se tam neuvěřitelné věci.

 

Pro nadšené cestovatele

Přiznám se, že možnost cestovat pro mě byla už na začátku jedním z nejdůležitějších kritérií, proč jsem práci v GC Pilsen přijal. U nás tato možnost ovšem nabývá zcela jiných rozměrů než ve většině firem. Jak rostla moje odbornost, dostal jsem nabídku vycestovat za dlouhodobým projektem přímo do USA.

Uvědomil jsem si, že jsem byl v Americe šťastný, takže jsem po skončení projektu hledal způsob, jak se tam vrátit. V GC Pilsen mi vyšli vstříc, pomohli mi k nabídce pozice Software Service Managera v USA. I to je výhoda práce pro nadnárodní společnost.

 

Další příběhy zaměstnanců:

 

Podívejte se, co vám aktuálně nabízíme.

Koho hledáme?

loading